flyttat och festat hela dagen,

på morgonen typ kl 10 så hjälpte jag,philip och kenny med flytten, trivdes direkt när vi fått in möblerna, när jag fyller 16 ska jag fan ha fest :D
iallafall runt kl 2 vr vi klara, och då började vi 3 chill dricka. Men sen var det ju fest hos jimmy så vi drog dit.
roligt att jag sov bort massa timmar ( somnade direkt när vi kom ditt) haha sen när jag vaknar ligger philip halft deckad. Så då fick man ju väcka han och så fortsatt de.
As nice var det iallafall, synd bara att jag hade så jävla ont i huvudet. Men aa nu vet ni varför jag inte bloggat idag :)
Vet att mandarin och chili låter äckligt men den är så jäääävla god :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0