oj ...

kan inte fatta att jag fortfarande har besökare :P hehe men iallafall det var ett bra tag sen nu jag kom hem från eskilstuna. hade riktig kul där!! hur som helst har det inte hänt så mycket sen jag kom hem. Eller jo i lördags var alla på holmtångsrocken,philip och jag också dåra, och fyfaan va kul jag hade!!

Jag pratade typ med allt och alla killarna philip slogs med en 36-40 årig gubbe(norsk) som hade taffsat på mig, många grät,andra hade däckat i diken, eller stog och pissa framför en, det var helt galet iallafall hahah. Det går inte så bra för mig att blogga nu längre men som jag alltid skriver och skriver nu igen ska försöka skriva mer, men men puss hej!



från avslutningsmiddag, och ja det var ett tag sen men har bilbrist


Kommentarer
johanna

Var gärna med i min tävling där du kan vinna en valfri klocka<3

2011-07-05 @ 17:03:16
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Anonym

Tänkte bara fråga hur det har gått med din tungpiercing? har du haft problem med den? och efter hur lång tid kunde du äta? :)

2011-07-05 @ 20:39:54
stinalarsson

Men grattis finis till att du äntligen bloggat.......... hihi :) <3

2011-07-10 @ 00:45:34
URL: http://stinalarzzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0