GoDmOrGoN BaBeS

Hmm.. JA jag vaknade för typ 5 min sen, kul not -.-
nu känns det som jag sovit bort hela dagen igen. Philip sitter och spelar och kenny ligger fortfarande och sover.
Idag har jag ingen aning om vad som händer, det är ju inget vidare väder så antar att det blir att bara vara hemma och ta det lugnt.
Fast jag vill egentligen hem till mig idag och vara där en stund, LOVE MY NEW HOME :D
aja fick ett förslag av söta alice förut att jag kan börja med dagens outfit, men måste skaffa en kamra då eller fråga mamma vart dom har sin, eftersom min webb inte är så bra.
Men vad tycker ni, vill ni att jag ska börja med dagens outfit =)
vill ha tillbaka min smala fina mage :'(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0