avundsjuk person.se :)

Så alla vet så är det inte jag som är Tessie Hagleitner på Facebook. det är bara någon avundsjuk person som utger sig till att vara mig och skämma ut mig. Något som den personen gjort bra är ju profil bilden som är gjord på the sims 3 väldigt lik mig ,Grattis då vet jag att vi träffats i verkligheten :) Sen så är personen från märsta som gjort själva kopian eftersom den bara blir vän med dom från märsta :P

Aja iallafall imorgon ska man till skolan och jag får magknip bara av att tänka på det. Eftersom min sv/eng lärare är lite störd så kommer hon säkert inte ge mig G så då måste jag gå IV och det vill jag verkligen inte längre -.- aja får väl kämpa till dötts.


Bra gjort! (Y) :)


Kommentarer
jjea,

MEN TÖNT! :')

jag saknar dig babe! <333

2011-05-12 @ 20:30:34
URL: http://jeanettejönssons.blogg.se/
alexandraaaaa :)

Du kan klara allt, bara du vill ! Puss

2011-05-12 @ 20:35:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0